الاثنين، 26 يوليو 2010

خلاص

السلام عليكم
هاي يا بنات
انا انهرضة ظبت التعليقات وعادي جدا خلاص علقوا
مستنية تعليقاتكم
بااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااي

هناك 10 تعليقات:

غير معرف يقول...

مبرررررررررررررروك

غير معرف يقول...

الف الف الف مبروك يا روحي وشكرا جدا علي الحاجات الي انتوا بتعملوها
وبجد مدونتكم خرافة وشكلكم خرافة وانا بجد نفسي بجد اكون شبهكم في كل حاجة بس مفيش منكم انتوا الاتنبن حد تاني لاكم انتوا بجد خرافة وبجد ربنا بعتكم لينا نقذة عشان تنقذونا لانكم بجد كويسين جدااااااااااا ومدونتكم رغم انها لسة مبتدية بس عسل

غير معرف يقول...

الف الف الف الف الف الف مبرووووووووووووووك والهي فرحتلك جداااااااااا ومبوسظة عشان تعليقتنا بتتنشر والف الف شكر علي المواضيع والجهد والتعب دة كلة

sosostar يقول...

شكراااااااااااااا اوي يا جماعة بجد مرسي
وانا بجد انا كمان بحبكم

غير معرف يقول...

اة طيب كويس

غير معرف يقول...

نفسي اخذ ايميلك

sosostar يقول...

اة شكرا اوي

sosostar يقول...

اوكي يا قمر خذي ايميلي بس بيني وبينك ابعتيلي رسالة علي ستار دول وانا هخش وابعتلك ايميلي ولا اقولك ابعتيلي في رسالة قليلي انا الي قلتلك عايزة ايميلك وبعتيلي ايميلك وانا هبعتلك ايميلي عشان لما اضيفك اوكي يا قمر

غير معرف يقول...

مبروك الف الف الف الف الف الف مبروك يا قلبي ونفسي اقولكم حاجة بس محرجة شكرا اوي علي انتوا بتتعبوا عشانا وشكرا اوووووووووووووووووووي

sosostar يقول...

العفو يا قمر علي اية دة واجبنا والتعب دة لما بنتعبة بنلقية فيكم مش مهم التعب المهم بجد ان احنا نلاقي ناس بتقدر التعب دة واحنا بجد مش محس بحاجة طول ما انتم بتعلقوا عشان بنعرف احنا بنعمل كل دة عشان مين وشكرا مرة تانية