الأحد، 25 يوليو 2010

عادي جدااااااا

السلام عليكم
هاي بنات ازيكم
في حاجة حصلت انا مستغربة منها ممكن تكون اة وممكن تكون لا المهم انا هقولهلكم واعمل الي عليا
المهم لحظت بنات بيقلولي ان صحاب المدونات في الاول بيبقوا طيبين بعدين بيبقوا مغرورين عشان اتشهروا
وانا بقول ممكن اة وممكن لا علي حسب
علي العموم انا قلت اقولكم
(ان بعد الظن اسم )
بس بجد احنا بنتعب اوي في المدونات عقبال ما بنزل المواضيع علي العموم انا قلت اقولكم واعمل الي عليا
ارجو تعليقاتكم واعرف اية رأيكم في الموضع دة

هناك 6 تعليقات:

غير معرف يقول...

بجد شكرا انتي ببتعبي كل دة عشانا شكرا اوي وربنا يخليكي لينا يارب وانا هقول وجة نظري بصراحة انا الصراحة بحسة ان بعض رؤساء المدونات فعلا كدة عشان مش بيردوا عيل سجل الزوار بس في ناس كويسة جداااااااااااا زيك بس سوري انتي قلتي ان صحابك قلولك في الاول بيبقوا طيببين عشان لسة مبتدين وبعدين انسي سوري يعني احنا لسة منعرفشي انتي و yara_arar11 هتبقوا اية لانكم لسة مبتدين سوري يعني متزعليش

sosostar يقول...

اولا : انا محترمة وجة نظرك جداااااااااااااا بس صفة الغرور دي مش من طبعي و شكرا انك قلتيلي وجة نظرك بصراحة وانا محترماها جدا ومتخفيش انا ويارا مش من صفتنا كدة ابدا ومهما كان احنا هنفضل يارا واسماء الي علي طبعتهم والشهرة مش بتغيرهم وشكرا عيل تعليقكك ووجهت نظرك انا احترمتها وايا كان حتي لو مش في صلحي انا هحترمها وهعمل بيها

.TheBeautiful. يقول...

اه فعلا بس في ناس مشاهير مش مغرورين زي
esraa_rafif55
وده مدونتها كبيرة اوي ومشهورة جدا ومش مغرورة خاااااااالص وده بنت كويسة ودايما اتكلم معاها يعني مش دايما كل المشاهير مغرورين

غير معرف يقول...

شكرا اوي وسوري متزعليش مني هي معاها بس عيب انهي تقولك كدة في وشك مع انك قلتلنا نقولك بكل صراحة شكرا علي الحاجت الحلوة دي

sosostar يقول...

انا ويارا مهما كان هنفضل بجد كدة وعادي وانا محترمة وجهت نظرك

sosostar يقول...

انا محترمة وجة نظركم جداااااااااااااا وعادي والهي ومش عيب انا قلت قولوا وجة نظركم وانا مش هزعل صح فعادي انا بعمل فعلا بوجة نظركم