الجمعة، 16 يوليو 2010

من الممكن اة ومن الممكن لا

السلام عليكم
ازيكم يا بنات بقالي فترة بشوف في نوادي وناس صحابي لما بكلمهم
بيقلولي :
ان ستار دول غريب الاطوار يعني الي عندها مش بيفتح الهدايا والحاجة دي حصلتلي وكنت هموت
ولي تقول ستار بوينس مش بيظهرلي لما بكون لازم انا الي اروح ودة فعلا حصلي وكنت هشد في شعوري
والي تقولي ان لما تيجي تكتبي لوحدة بعتالك رسالة ميظهرش اسمها ولازم انتي الي تختاري الاسم
ولما تدوسي عشان تختاري الاسم ميظهرلكيش الاسم الي انتي عيزة تبعتيلة الرسالة وفعلا الكلام دة حصلي
ولي تقول معلق ولي تقول بطئ
وفي ناس بتقول انا زهقت منة لاني مش عارفة اعمل حاجة ومش عارفة اتعامل معاة
الي مش عارفة تتعامل انا نزلت صور ستار دول ازاي تتعملي معاة
والي تقول دة بقي شكلة حلو بس التعامل رخم وفي ناس كتير اوي قالت وعادت بس انا الصراحة
ستار دول عمل معايا كل الخطايا دي
بس:
لقيتة بيصلح من نفسة يعني الرسايل عدلها هو بقي بيصلح عند كل حد حاجة لازم نستحمل
غير كدة اهو بيصلح من نفسة وحدة وحدة
معلشي استحملوا شوية عشان في الاخر يبقي حاجة حلوة ونعرف نتعامل معاة
هو في الاول بيبقي كدة وبعدين خلاص
انا كنت عايزة اعمل تصويت علي ستار دول هو عجبك ولا لا بس صحابي مش عجبهم فانا مش عايزة اعمل عشان كلة هيقول لا
وانا عيزاكم تدوة فرصة ولو





ليست هناك تعليقات: