الخميس، 29 يوليو 2010

قرار

السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة
انا قررت انا ويارا ان احنا نكتب علي كل صورة احنا بنزلها في المدونة نكتب عليها اسم المدونة
عشان في ناس بتنقل الحاجات من غير ما تقول منقول فاحنا قررنا اننا نعمل كدة
رغم اننا نشرنا الموضوع دة قبل كدة وقلنا عشان احنا بنضايق ومش احنا بس ناس كتير بيضيقوا
اوكي مستنين تقلولنا رأيكم باااااااااااااي

هناك 5 تعليقات:

غير معرف يقول...

اوكي يا قمر انا موفقاكي

غير معرف يقول...

وانا كمان عشان شكلك مدايقة وهي فكرة حلوة بس في صور بيبقي منظرها حلو من غير ما تكتبي اسم المدونة عيلها

غير معرف يقول...

اوكي يا قمر وفكرة لحوة لان كل صحاب المدونات بيعملوا كدة

غير معرف يقول...

اوكي يا قمر بس مش كلهم والي بيعملوا كدة مش بيعملوا في كل الصور لان في صور بيبقي منظرها احلي من غير الكتابة دي وشكرا وانا موفقاكي

sosostar يقول...

شكرا اوي انا ويارا هنعمل بوجة نظركم وفعلا انا مش هحط كدة عل كل الصور عشان بتبقثي في صور عليها وحشة بدليل ان احنا انا ويارا معلمناش علي بوستر الوردة الروزي كدة وكرا مرة تانية بااااااااااااي