الخميس، 5 أغسطس 2010

رأيكم؟؟؟؟؟؟؟؟؟

السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة
اية رأيكم ايثار قالت فكرة عجبتني وانا الصراحة موفقاها وعايزة اعرف رأيكم ؟
والفكرة هي :
مجلة المدونة
اية رأيكم موفقيني هعملها مش موفقيني خلاص لانكم انتم الي هتقررروا علي العموم
انا ضيفة حاجتين علي مجلة المدونة
وهي :
كل شهر هيبقي في فتاة غلاف المدونة
اما الحاجة التانية !!
هي :
قررت نعمل مسابقة
بس خلي بالكم انا هعمل المسابقات وفتاة غلاف المدونة ومجلة المدونة
بعدين مش دلوقتي يعني علي العيد كدة
عشان انا هبقي مسافرة ويارا هي الي هتمسك المدونة بدالي هي طبعا اساسا مسكاها معايا بس قصدي ان هي الي هتنزل كل حاجة وانا لما ارجع هبقي اقولكم
مستنية رأيكم زي المرة الي فاتت تعليقاتكم او سج زوار مفتحولكم علي طول
سلاااااااااااااااااااااااااام

هناك 6 تعليقات:

غير معرف يقول...

وووووووووووووووووووووووووو اوكي انا موفقاكم

غير معرف يقول...

وانا كمان فكرة حلوووووووووووووة اوي

غير معرف يقول...

فكرة مية مية مية يلا بقي ابتديها

sosostar يقول...

شكرا يا جماعة وانا هبتديها في اسرع وقت ممكن ولو نفع في رمضان هعمل بس مجلة المدونة هتتأخر شوية عن ملك جمال المدونة والمسابقات وطبعا مجلة المدونة هيبقي جواها اخبار ستار دول واخبار اللممثلين وكدة هفتحلكم جريدة الاخبار يعني ههههههههههههه

غير معرف يقول...

هههههههههههههههههههههههه دمك خفيف اووووووووووووووي وانا موفقاكي يا قمررررررررر

غير معرف يقول...

معاكي معاكي ههههههههههههههههه